© Layout by Julia E.

BABY BLUE COAT

01 November 2014

Mä oon rakastunu tähän mun uuteen takkiin, mikä saapui sheinsidelta viikko sitten. Ihana piristys näihin pilvisiin syyspäiviin! Oon katsonu samaa takkia keväällä/kesällä zarasta, mutta mun kokoa en silloin löytäny Turusta enkä Helsingistä. Onneksi löysin nyt tämän ihanuuden sheinsidelta ja vielä oikean kokosena ♥ Olen uuden takin onnellinen omistaja !
Tänään oli tarkotus mennä katsomaan Salon Ipanemaan JVG:tä, mutta oon jotenki tosi väsyny ja sen takia päätin jättää koko JVG keikan välistä! Tiedossa on siis ihan rauhallinen ilta todennäköisesti Waltterin seurassa ♥ Pitäkää hauskaa ja muistakaa rentoutua!
Happy Halloween everyone! ☻
  Untitled  Untitled  sweater h&m | coat sheinside | shoes dinsko | bag mango | watch daniel wellington

No comments:

Post a Comment