© Layout by Julia E.

NIKET JALASSA

08 March 2015

Mä sorruin taas ostamaan tai oikeastaan tilaamaan itselleni uudet niken lenkkarit. Tällä kertaa oranssin väriset. Noi kaikki niken lenkkarit tuntuu tosi hyvätä jalassa, piristää mukavasti tylsää asua ja ne on kiva heittää jalkaan töihin lähtiessä. Vaikka löytyykin tooooodella monet niket, jotka haluaisin vielä itselleni, niin päätin nyt kuitenkin, että en hetkeen osta enempää näitä lenkkareita, sillä pienemmälläkin määrällä pärjää ihan hyvin.
Viikko vierähti taas ihan liian nopeesti ja perjantaina onkin jo Venäjän kirjotukset.... Apua mua pelottaa! Tänään illalla töiden jälkeen on PAKKO tarttua kirjoihin ja aloittaa se lukeminen! Tässä tais taas käydä niin , että mulla tää lukeminen vahingossa unohtu... Mutta onhan tässä vielä muutama päivä aikaa korjata asia! :)
 Untitled

16 comments:

  1. Vauu oispa mullakin tommonen nike kokoelma! Tsemppii lukemiseen :)

    beatasandell.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. mitä mallia noi sinipinkit niket on *_* aivan ihanat, pakko saada!!

    ReplyDelete
  3. Ihanan pirtsakan väriset kengät! :-) Oon kateellinen noista kaikista Nikeistä...

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. mikä nuitten se malli tai se on? :-)

    ReplyDelete
  5. Mulla on noi samaiset niket salikäytössä, itse en noilla kaduilla kulkisi kun niissä ei ole sitä tiettyä tukea jaloille... hah :D Osaisitkohan suositella mulle jotain niken lenkkareita, jotka voisin ostaa kävelykengiksi kuluneiden tennareiden sijaan? Netistä tilaessa on aina se tyhmä juttu että kenkiä ei voi sovittaa ennen ostoa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. air maxit on aika kivat ;) mulla onneksi kaikista kengistä aina 36koko, niin ei oo ongemana tilata netistä :)

      Delete
  6. Ihanan väriset lenkkarit! Ja niken kengät on kyllä mukavuudeltaan ihan ehdottoman parhaat jalassa! :)

    http://jennjennlostin.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mukavuuden lisäks erittäin kivan näköset! ♥:d

      Delete
  7. Mitä mallia nuo mustat niket on ? :-)

    ReplyDelete
  8. Oioii ompa ihanan väriset! Mistäs löysit? :-)

    ReplyDelete