© Layout by Julia E.

FAVS

10 May 2015

Alla olevissa kuvissa näkyy tän hetken ehdottomat suosikit! Nää kaikki on mulla lähes jokapäivittäisessä käytössä. Osa ollut jo pidemmän aikaa ja osa onki ihan uusia tuttavuuksia. Huomasin myös, että suurinosa näistä on Waltterilta saatuja juttuja, joten se tunnearvo saattaa myöskin vaikuttaa näiden suosikkien valintaa! ♥

Untitled Untitled Untitled Untitled

Giorgio Armanin Si niminen tuoksu on ollut käytössä jo yli vuoden verran, mutta nyt oon pikkuhiljaa alkanu harkitsemaan hajuveden vaihtoa. Tykkään tosta kovasti, mutta mulla on tapana vaihtaa vuosittain tuoksuja, koska niiden mukana syntyy taas uusia muistoja.

Bik Bokin aurinkolasit oli kevään yksi parhaimmista löydöistä! Tykkään näistä laseista kaikin puolin ja seuraava ostos taitaa olla samanlaiset lasit hopeisena...

DKNY kukkaro // En oo ikinä omistanu merkkikukkaroa, jos niitä marimekon pieniä pussukoita ei lasketa. Jostain syystä en oo vaan raaskinnu käyttää rahaa semmoseen. Tämän ihanuuden sain kuitenkin Waltterilta vuosipäivä lahjaksi ja en voi kuin ihmetellä miten hyvä maku ja taito hänellä on ostaa lahjoja! ♥

Chanelin huulipuna ja väriltään tietenkin punainen! Tässäkin asiassa oon ollu pihi. En oo ikinä raaskinu ostaa mitään noin kallista huulipunaa ja siks oon tyytyny niihin alle 10€ huulipuniin. Tämän huulipunan ansiosta oon kuitenki oppinu ymmärtämään ihmisiä, jotka maksavat hiukan enemmän kuin se 10euroa... hyvästä huulipunasta!

Espritin kello on vuoden vaihteesta asti ollut kelloista se lemppari! Tossa kellossa mä tykkään eniten kulmikkaasta muodosta ja muutenkin erittäin simppelistä ulkoasusta! Täydellinen!

4 comments:

  1. Ihanan värinen huulipuna! Superkivoja juttuja kaikki muutenkin :)

    ReplyDelete
  2. Minkä tuoksunen on tuo hajuvesi? mitä muita hajuvesiä suosittelisit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apuaa.. Tuoksua on niin vaikeeta kuvailla:D Mut siis aika vahvaa toi ainaki on! Ite en tällä hetkellä oikein osaa suositella mitään, kun itsekin yritän parhaillani etsiä uutta tuoksua itselleni, mutta ainkaan vielä ei ole löytyny sitä yhtä oikeeta!

      Delete