© Layout by Julia E.

LEATHER SKIRT

01 August 2015

Kävin pari päivää sitten LeBlankissa laittamassa taas kynnet kuntoon! Päätin tällä kertaa ottaa pituuden kokonaan pois ja laittaa näihin pelkästään kestolakkauksen. Tässä vaiheessa monet saattavat ajatella, että ihan turhaa semmonen... tai no ainakin itse ajattelin vielä hetki sitten. Nyt ensimmäisen kokeilun jälkeen olen kuitenkin täysin erimieltä, olen rakastunut! Yleensä joudun lakkaamaan kynsiä jokaikinen ilta uudestaan, sillä normaali kynsilakka ei pysy töissä hyvännäköisenä hetkeäkään.. Nyt ei onneksi ole mitään ongelmaa kynsien kanssa muutamaan viikkoon. Siistin näköisillä kynsillä kuljen huoletta muutaman seuraavan viikon ajan! :) Iso kiitos siitä kuuluu Sadulle!♥
Asukuvissa näkyy uusien kynsien lisäksi myös uusi nahkahame, joka taitaa olla tulevan syksyn ehdoton suosikki! Mitäs mieltä te olette? 
Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled shirt bik bok || skirt bik bok || shoes bershka || sunglasses carlings || nails* LeBlank 

Photos by Anniina
(*saatu blogin kautta/gifted)

4 comments:

  1. Mä löysin oman nahkahameeni 2v sitten jouluna cubuksen aleista vaivaseen 9,90e (ovh49,90) hintaan ja oon siitä asti pitänyt sitä aina, kun on sen sallinut kelit! :) Oon käyttäny löllöneuletta tai kauluspaitaa sen kanssa, niin helppo muuntaa se vähän virallisemmaks tai sitten just rento kaupunki-look! Oon myös miettiny et näyttäskö tyhmältä pitää mustia ohuita sukkiksia, kun omaan silmääni tulee liian musta alaosa, ja oon tähän asti pitänyt ihonvärisiä, mut nyt kun kattoo näitä sun kuvia, ni ei se oliskaan niin paha! Jotenki haluun rikkoo sen mustan värin, ettei menis jalkoihin asti :-D en tiedä ymmärsitkö..

    ReplyDelete
  2. Siis toi kestolakkaushan on yli hyvä idea! Itteäkin aina ärsyttää kun heti seuraavana päivänä lakka alkaa lohkeilla pois vaikka kuinka laittais alus- ja päällyslakkaa :/

    ReplyDelete
  3. Minkä merkkinen ja sävynen sun kulmakynä on? :)

    ReplyDelete
  4. Onko toi sun puhelimen kuori matta vai kiiltäväpintainen?

    ReplyDelete