© Layout by Julia E.

SALOLAISET HOI!

01 October 2015

Mulla on ollu nää Reetan laittamat ihanat ripset kohta vuoden putkeen.. ja jos totta puhutaan, niin en tiedä milloin mä näistä pystyn luopumaan. Todennäköisesti en koskaan! Mä oon tosi surkee meikkaaja ja siks nää ripset onki ollu ihan älyttömän helppo vaihtoehto mulle. Työpäivänä ei tarvitse välttämättä edes meikata. Riittä että pomppaa sängystä ylös, pesee hampaat, pukee vaatteet päälle ja lähtee töihin! Laitetut ripset tekee katseesta muutenki paljon näyttävämmän ja silmät tulee ihanasti esille. Suosin suht luonollisia ripsiä ja toivottua tulosta on saanu kyllä Reetalta jokaikinen kerta! Oon enemmän kuin tyytyväinen näihin.♥

Reetan älyttömän söpö pikkuinen Cecil liike täyttää kuun vaihteessa kuusi vuotta ja sen kunniaksi te ihanat blogini lukijat saatte ensilaiton hintaan 60€ (Normaali hinta 95€)!!!! Mainitkaa siis blogiani (Liisan tai Elizavetan blogi), niin saatte alennuksen käyttöönne. Tarjous on voimassa lokakuun loppuun asti (31.10.2015)! Joten nyt kaikki kipin kapin Ceciliin, varaamaan itselleen sopivaa aikaa!;))

Untitled Untitled Untitled Untitled

Cecil
Helsingintie 8, Salo
0442779646 / Reetta Ekström

No comments:

Post a Comment