© Layout by Julia E.

WEEK 40

06 October 2015

Untitled Aloitetaan viikkokatsaus selfiellä... || Heti maanantaina aamulla treffaattiin ihanan Essin kanssa Ikeassa ♥ Oli ihanaa vaihtaa pitkästä aikaa kuulumisia ja no tietenkin päästä samalla ostelemaan lisää tuoksukynttilöitä tänne kotiin !!  || Tiistaina meillä oli taas kokous heti aamusta työpaikalla || ja sen jälkeen suunnattiin Saran kanssa  kahville ♥ Untitled
Nää on näitä päivän pieniä iloja, kun sua tullaan töiden jälkeen vastaan juna-asemalle ja saat vielä suklaatakin kaupan päälle! || Tän selfien tarkoituksena oli kuvata unohtunutta reikää :D Kesän alussa nappasin kaikki korvikset pois ja olin ihan unohtunu, että mulla on noin jännässä paikassa reikä! || Rankka työputki sisälsi monta jättitilausta... kyllä kiirettä riitti! || Tähän väliin tb kuva. Ai, että mulla on ikävä mun rakkaita kavereita!♥
Untitled
Perjantaina töiden jälkeen suuntasin aivan älyttömän hienoon gaalaan! || ja tää oli ainoo kuva minkä ehtisin napata mun gaala -asusta....SURKEATA ! :D || Oli kyllä viimeisen päälle järjestetty tilaisuus! || Lauantaina piti jaksaa iltavuorossa vielä tehdä töitä, mutta sunnuntaina pääsin sit vihdoin rentoutumaan ja nauttimaan ihanasta syksyn tunnelmasta !

1 comment:

  1. Höh harmi ettei tosta gaala-asusta oo enempää kuvia, näyttäis tosi mielenkiintoselta ja kivalta :-(

    ReplyDelete