© Layout by Julia E.

HYVÄÄ JOULUA

24 December 2015

Heippa ihanaiset! Mun piti jo eilen illalla töiden jälkeen tulla toivottelee teille hyvät joulut, mutta asiat eivät mennetkään ihan suunnitelmien mukaan. Mä pääsin töistä eilen seitsemän aikoihin ja kotiovella sitten hoksasin, että mulla ei ole kotiavaimia mukana ja Waltterikin oli töissä yhdeksään asti. Pääsin onneksi rappukäytävään, mutta akkua oli vain 10%, joten sillä ei pitkälle potkittu.. Mulla oli takin taskussa vitosen seteli, joten päätin lähteä jumboon, tappaa aikaa ja odottelee Waltteria. Kaikki loppui onneksi hyvin ja tuli nyt ainakin nähtyä, että miten sinne jumboon kuljetaan julkisilla. :D
Eilen illalla saavuttiin tänne Saloon ja täällä ajateltiin viettää joulu. Koko syksyn on tullu tehtyä paljon töitä ja etenkin kaikki vime viikonloput on ollu todella rankkoja, joten tämä pikkuinen joululoma tekee kyllä OIKEIN HYVÄÄ! On myös ihanaa päästä viettää pari päivää ihan rauhassa Waltterin kanssa.♥ Vaikka asutaankin saman katon alla, niin yhteistä aikaa on siitäkin huolimatta ollut tosi vähän. Perus viikonloppu on vierähtäny niin, että waltteri on perjantaina aamulla lähteny kouluun, sieltä suoraan töihin ja ku hän on päässy töistä niin ite oon lähteny siinä vaiheessa jo yötöihin.... Ei kiva.
Nyt pistetään kuitenkin suunpielet ylöspäin ja ruvetaan viettää joulua! Monet on kyselly, mun joulu/uus vuos perinteistä ja siitä miten niitä vietän ja ajattelinkin siitä myöhemmin kirjoittaa ihan oman postauksen. Mutta nyt toivotan teille kaikille oikein ihanaa joulua! Muistakaa rentoutua ja syödä masut täyteen! Palaillaan! 
Untitled Untitled Untitled Untitled

4 comments:

  1. On aina kiva löytää uusia kivoja blogeja luettavaks ja tää on ehdottomasti yks sellanen! :) Ootpa kyllä niin kaunis♥

    ReplyDelete