© Layout by Julia E.

INSTRUMENTAL MUSIC

01 February 2016

Mä tulin hetki sitten töistä ja oon vaan maannut sängyssä sen jälkeen. Onneksi mulla on huomisen jälkeen loppuviikko vapaana, jolloin pääsen juhlimaan mun synttäreitä ja rentoutumaan, eli toisin sanoen lataamaan akut täyteen! Viime viikolla taisin ehkä hiukan yliarvioida omaa jaksamista, en kuunnellut omaa kehoani ja siksi viikonloppuna vedin työpäiviä ihan viimeisillä voimilla. Onneksi ne on kuitenkin nyt selätetty ja hengissä ollaan!
En oo täällä vielä koskaan jakanut mitään mun lemppari kappaleita, joten päätin tehdä sen nyt! Mä kuuntelen siis musiikkia ihan laidasta laitaan! Ei oo mitään musiikkityyliä, jota en missään tapauksessa voisi kuunnella, mutta eniten mä kuitenkin kuuntelen erilaisia piano ja muutenkin instrumentaali kappaleita. Semmoisten kuunteleminen rauhoittaa mieltä, silloin pystyn keskittymään samalla myös esimerkiksi postauksen kirjoittamiseen ja kuulen niitä omia ajatuksia. Toinen syy miksi mä taidan tykätä näistä pianopimputuksista on varmaan se, että oon harrastanut taitoluistelua ja silloin tuli kuunneltua todella paljon näitä instrumentaalisia sävelmiä. Monesta näistä saan muistoja ihanista luisteluajoista ja sitä kautta hyvän fiiliksen! ♥ Tässä muutamat suosikit:
Untitled Vänerhavet - Detektivbyrån Amelie - LaValse de Amelie Forrest Gump Piano Theme ОСЕННИЙ ВАЛЬС.Композитор Е. Дога(Вальс из к/ф "Мой ласковый и нежный зверь" Untitled Ennio Morricone - The Mission - Gabriel's Oboe Pearl Harbor - Tennessee Chi Mai - Ennio Morricone Untitled Romeo and Juliet Soundtrack - Lovetheme (piano) Richard Clayderman - Love Story (piano solo) "Let It Go" Piano cover - Frozen OST Untitled Panu Aaltio - Forgiveness Dead Silence Soundtrack Requiem for a dream Soundtrack

6 comments:

  1. täällä toinen ex luistelija joka pongas oman viimesen vappis musiikin noista sun suosikeista :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikää !♥ Hyvä vappis musiikki tais sit olla ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Piristää kyl kivasti noita sadepäiviä! :) ja kiitoksia! ♥

      Delete
  3. Ihanan erilainen postaus tää! Tykkäsin paljon:)

    ReplyDelete