© Layout by Julia E.

EHDOLLA

11 October 2016

Mä oon ihan kokonaan unohtanut kertoa teille, että mun blogi on tänä vuonna ehdolla ja mua pääsee taas pienen tauon jälkeen äänestämään! Viimeksi te siellä ruudun takana olitte niin aktiivisia, että pääsin kolmannelle sijalle ''Blogitulokas'' -kategoriassa. Tänä vuonna kilpasiskot ovat kuitenkin aika kovia... mutta aina sitä voi kuitenkin yrittää! Nyt jos tunnet, että mun blogi inspiroi sua edes hiukan, niin käy ihmeessä antamassa äänesi mulle TÄÄLLÄ. Mut löytää Indiedays kategoriasta tai sitten ihan vaan kirjoittamalla mun nimen (Elizaveta) hakukenttään! Olisin ihan super onnellinen teidän äänistä! Kiitos äänestäjille jo etukäteen <3
IMG_9405 IMG_9437 IMG_9339 IMG_9467
photos by Jevgenia
shirt h&m || pants bik bok || shoes dinsko || bag glitter || watch* leijona || jacket zara

(*saatu blogin kautta/gifted)

Ehdokasbanneri_header_800x300

2 comments: