© Layout by Julia E.

LAST DAY IN PARIS

05 December 2016

Mä kirjoittelin jo muutaman postauksen meidän Pariisi reissusta ja tässä olisi vielä yksi postaus meidän reissun viimeisestä päivästä. Se vierähti aikalaisessa koomassa, koska viimeinen ilta vierähti aika pitkäksi. Oli väsymystä ja huonoa oloa, mutta päätettiin vielä ennen lähtöä käydä kuitenkin katsomassa Louvree päivänvalossa ja kiertämässä parit kaupat. Mitään sen kummempaa ei tehty ja suunnattiin jo hyvissä ajoin lentokentälle. Se oli kuitenkin iso virhe, sillä siellä ei jostain syystä saatu wifiä toimimaan. Istuttiin monta tuntia lentokentällä ja pyöriteltiin peukaloita... Sitten päästiin vihdoin koneeseen ja ei siinä sit kauaa mennyt, kun oltiinkin jo takaisin Suomessa! Kyllä oli aika siunattu olo siinä vaiheessa, kun laskeuduttiin Helsinki-Vantaan lentokentälle. Koko reissu oli jälleen kerran mennyt niin onnistuneesti, että oli jopa ihan epätodellinen olo! Olin siinä vaiheessa niin iloinen koko reissusta, että lentokoneesta lähtiessä, unohdin mun käsilaukun koneeseen. Ihmetteliin sit myöhemmin lentokentällä, että miksi lentoemäntä huuteli mun nimeä, ku en ollut edes huomannut sitä, että olin ilman laukkuani lähtenyt. Onneksi tää sattui jo Suomen puolella, niin säästyttiin ilman mitään ongelmia! :-D Kaikki loppui hyvin ja pienestä unohduksesta huolimatta, reissu oli enemmän kuin onnistunut!! <3

TÄÄLTÄ löytyy lisää postauksia meidän Pariisi reissusta!
IMG_7568 IMG_9423 IMG_7397 IMG_7637 IMG_7510 IMG_9337 IMG_7296 IMG_7563 IMG_9437 IMG_7414 IMG_9345-2 IMG_7342

2 comments: