© Layout by Julia E.

LATELY

04 January 2017

IMG_9406
On taas se aika, kun kameran muistikortille on kerääntynyt liikaa sekalaisia kuvia, joten tässä olisi vähän mun lomakuulumisia kuvien muodossa. Vuoden vaihteen jälkeen en oo mitään muuta tehnytkään, kuin maannut vuorotellen sängyllä ja sohvalla, syönyt kaikenlaisia herkkuja ja katsonut sarjoja. Waltteri lähti maanantaina muutamaksi päiväksi Saloon, mutta mä päätin jäädä tänne Helsinkiin ja pakko myöntää, että tylsää on ollut, kun kaikki kaveritkin ovat jossain muualla kuin täällä. Eilen Silja kävi moikkaamassa, mutta muuten oonki sit vaa maannut. Toisaalta ihan kivaa joskus hyvällä omatunnolla vaan olla, mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tämä aikaansaamattomuus... Toki voisin käydä pyörähtämässä kaupungilla, mutta mitä mä sielläkään yksin tekisin?! nooh.. makoilen nyt täällä vaan tämän neljännenkin päivän!
IMG_8152
Mun loma lähti käyntiin ASUS workshopin muodossa ja sieltä suunnattiin suoraan Saran kanssa Lahteen. Mä vietin siellä muutaman päivän löhöillen. Se oli hyvä tapa aloittaa loma! Syödä pizzaa, katsoa netflixiä ja tehdä viimeisiä joululahjaostoksia. Lahti reissun jälkeen suuntasin Helsinkiin yhdeksi yöksi, kävin tekemässä yhden työvuoron ja jatkoin matkaa Saloon.
IMG_8332 IMG_8341
Salossa vierähti viikko ihan silmänräpäyksessä! Vietettiin jouluaatto Waltterin suvun kanssa ja juhlittiin joulupäivänä rikalassa. Tästä kombosta on muutaman vuoden aikana tullut jo jonkinlainen perinne! Välipäivinä kahviteltiin Iidan synttäreiden kunniaks ja kävin moikkaamassa myös omaa perhettä.
IMG_8700
Mä pakkasin Saloon ihan hirveästi vaatteita mukaan siinä toivossa, että oltais napattu monet asukuvat loman aikana, mutta kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan... Mä en meinaa ite sit loppupeleissä jaksanut semmosiin tuhlata aikaa, vaan saatiin koko Salossa olon aikana aikaiseksi vaan kahdet asukuvat. Toisaalta ei se väärin oo! Lomalla saa vähän lusmuilla!
IMG_8925 IMG_8941
Käytiin yks ilta kuuntelemassa kavereiden keikkaa ja samalla näkemässä kavereita! Ihanaa kuunneltavaa ja huikea meininki ylipäätään!
IMG_8228
Salossa ollessani oli ihanaa nähdä kavereita päivittäin! Siellä se on niin helppoa ja vaivatonta, kun paikasta toiseen pääsee viidessä minuutissa... Voi kun olisi vielä lukiossa ja kaikki kaverit siinä ympärillä! Se oli niiiiin huoletonta ja helppoa aikaa!
IMG_9416
Mä en ikinä nettishoppaile ja nykyään shoppailenkin vaan silloin kun on oikeasti pakko, mutta yks päivä sorruin tilaamaan mangon nettisivuilta tämän söpön takin!
IMG_8822
Mun rakas <3
IMG_8313
Alennuskoodi LIISA15, jolla saatte daniel wellingtonin nettisivuilta 15%alennuksen on voimassa 15.tammikuuta asti!
IMG_9389
Vuoden vaihdosta vietetin Helsingissä Waltterin ja kavereiden kanssa. Oli tosi ihana päivä aamusta aamuun asti! Siitä lisää myöhemmin...

No comments:

Post a Comment