© Layout by Julia E.

MULLA ALKOI KESÄLOMA

15 May 2017

Perjantaina kävelin hymy huulilla yliopiston ovista ulos... Mulla alkoi nyt meinaa kesäloma!! Ihana fiilis, kun tietää ettei tarvitse hetkeen käydä luennoilla ja pääsee ottamaan vähän rennommin. Huomasin jo torstaina, miten stressi alkoi helpottaa ja pystyin nauttimaan pienistä asioista normaalia enemmän. Kesällä olisi suunnitelmissa käydä tekemässä pari kirjatenttiä ja tehdä hiukan töitä, mutta ottaa kuitenkin rennommin kuin viime vuosina. Pakko antaa itselleen vähään lomaa, sillä olen sen mielestäni ansainnut. Vuosi oli rankka, mutta en tekisi kuitenkaan mitään toisin!

Loman aloitin suuntaamalla pariksi päiväksi Saloon nukkumaan univelkoja pois ja näkemään kavereita. Mulla on paljon kaikkea asiaa, mutta on tosi vaikea kirjoittaa pienen tauon jälkeen, sillä ei tiedä mistä aloittaisi. Tämä pieni hiljaisuus täällä blogin puolella teki kyllä hyvää ja nyt jaksaa ehkä taas vähän aktiivisemmin kantaa kameraa mukana paikasta toiseen. Vaikeaa tästä tekee vaan se, että mun kone on aivan täynnä ja kovalevy rikki. Pitää siis lähteä kovalevy ostoksille, jotta saisi kuvia koneelle ja sitä kautta myös tänne blogiin!

Eilen käytiin lenkkeilemässä kauniissa maisemissa ja ajattelin tulla heti jakamaan tänne muutamat kuvat. Tänään on tiedossa lounastreffit ja kavereiden kanssa ajanviettoa! Palaillaan!

IMG_3790 IMG_3643 IMG_3757 IMG_3752 IMG_3707 IMG_3637 IMG_3688 IMG_3727

No comments:

Post a Comment